Fit Vücut Rehberi

Fitness aksesuarlarımızı Keşfedin!

Hayalinizdeki fit vücuda sahip olmak mı istiyorsunuz? O zaman vücudunuzu sıkılaştırmak için her fırsatı kullanın. Çünkü biraz iradeyle her şey mümkün! Forma girmek için doğru alışkanlıkları kazanmanız yeterli.
Günün her anında forma girmek için fırsat yaratabilirsiniz. Uyandığınızda, ayna karşısında, masa başında ve hatta metroda… Günün her saatinde vücudunuzdaki kas oranını artırmayı öğrenebilirsiniz. Egzersiz rutinlerine son: Bu püf noktaları uygulayarak hayalinizdeki vücuda kavuşabilirsiniz.

Uyanır uyanmaz duruşunuz üzerinde çalışın

Hepimizin çok iyi bildiği bir tavsiyeyi hatırlatmak istiyoruz: “dik durmak”… Küçüklüğümüzden beri kambur durmamızı önlemek için bu sözü duyarız. Peki, acaba kimse söylemeden kendi kendimize bunu uygulayabiliyor muyuz? Hayalinizdeki vücuda kavuşmak için, öncelikle duruşunuzu düzeltmeyi öğrenmelisiniz. Bu sayede omurganızı çevreleyen derin kaslarınızı güçlendirebilirsiniz.
Doğru davranış: Her sabah, yataktan kalkar kalkmaz, kalça kemiklerinizin üzerinde yere oturun. Bacaklarınızı uzatın ve kollarınızı gergin bir şekilde önünüze koyun. Karnınızı içeri çekin, daha sonra kafanızı ve omuzlarınızı oynatmadan, kalçanızı aşağı doğru iterek yere bastırın; aynı anda kafatasınızın üst noktasını yukarı doğru çekin.

Omurlarınızın arasındaki mesafeyi artırdığınızı hayal edin. Böylece omurganızı sabah erkenden esnetmiş ve gün boyunca duruşunuzu korumuş olursunuz.

Göğüs kası nasıl yapılır?

göğüs kası nasıl çalıştırılır

Vücudumuzda ihmal ettiğimiz ve nasıl çalıştıracağımızı bilmediğimiz bir yer varsa o da göğüs bölgemizdir. Ne yazık ki, yaşla beraber bu bölgenin sıkılığı ortadan kaybolur. Güzel bir dekolteye sahip olmak ve hayalinizdeki vücuda kavuşmak için çalışmaya başlamalısınız. Göğüslerinizin hemen altında göğüs kasları bulunmaktadır ve bu kaslar, bir kere sıkılaşınca, göğüs bölgenizi de yukarı çeker.
Göğüs kaslarının nasıl yapıldığını merak ediyorsanız bu bölgenin bakımı için ipucumuz: çok etkili fitness aksesuarı Domyos Body Power‘ı kullanarak tek egzersizle güzel bir göğüs bölgesine sahip olun. Her gün aynanın karşısında en az 10 dakikanızı ayırarak çok hızlı sonuçlar elde edebilir, göğüs kaslarınızı şekillendirebilirsiniz. İşte yuvarlak ve sıkı bir göğüs bölgesine en az çaba ile kavuşmanın sırrı!

Masa başında nasıl karın kası yapılır?

Karın bölgeniz gevşedi; siz de güzel baklavalara kavuşmanın yolunu arıyorsunuz. O halde, hayalinizdeki fit vücuda kavuşmak ve karın kaslarınızı çalıştırmak için her fırsatı değerlendirebilirsiniz. Tavsiyemiz mi? Masa başında karın kası yapmak! Karnınızı çalıştırmaya başlamak için tüm ekipmanlara sahip olmanıza gerek yok… Sadece sandalyeniz kas güçlendirme egzersiziniz için yeter de artar bile. Öğle yemeği molasında, antrenman için birkaç dakika ayırın. Masa başında, sandalyenize rahatça yerleşin, sırtınızı sandalye arkalığına iyice yaslayarak dik tutun. Sandalyenin dirsek dayanaklarından güç alarak derin bir nefes alın ve nefesinizi bırakırken iki dizinizi de aynı anda kaldırın. Bu şekilde 5 saniye kalın ve başlangıç pozisyonuna geri dönün. Hareketi 10 kere tekrarlayın.

Merdiven çıkarak bacaklarınızı inceltin

Domyos stepper

Bacakları inceltmek kolay değildir, ama günlük yaşamınızla birleştireceğiniz egzersizlerle bacaklarınızda gözle görülür bir incelmeyi garantileyebilirsiniz.

Yoğun bir iş gününün ardından apartmanınıza girdiniz. Asansöre binmekle merdivenleri çıkmak arasında tereddüt ediyorsunuz… Bu büyük ikilem karşısında size önerimiz, mantığın yolunu seçmenizdir: Fazla mızmızlanmadan merdivenlere yönelin, sağlığınızı düşünün! Merdiven çıkmak, baldırları, kalçaları ve bacakları inceltmek için harika bir yöntemdir.
Merdiven çıkmak aynı zamanda kondisyonunuzu artırır ve nefesinizi güçlendirir. Daha etkili bir yöntem için ise, merdiveni ayaklarınızın ucunda çıkmayı deneyin.
Evinde merdiveni olmayanlar bu yöntemi dışarıda veya metroda da deneyebilirler.
Eğer bacak nceltme egzersizini evin içinde tekrarlamak istiyorsanız evinize bir mini stepper almak daha mantıklı olacaktır. Neredeyse hiç yer kaplamayan bu fitness aksesuarı vücudun alt kısmını çalıştırır. Ayakta küçük adımlarla, siluetinizi şekillendirip sıkılaştırırsınız ve tüm bunları evinizden hiç çıkmadan yapabilirsiniz.

Kalça şekillendirme

Küçükken okul teneffüslerinde çevirdiğimiz Hula Hop’u hatırlarsınız. Hula Hop şimdi yine moda! Bugün insanlar incecik bir bele sahip olmak için bu yöntemi kullanmaya bayılıyorlar. Hula hop çevirmenin zevkini tekrar keşfedin. Bununla beraber kalçalarınızı inceltmek ve karnınızı eritmek için çok etkili bir egzersiz yapmış olacaksınız. Kullanımı çok basittir: halkayı belinize yerleştirin, tam karşıya bakın, karın kaslarınızı sıkın ve omuzlarınızı serbest bırakın; daha sonra halkayı soldan sağa veya önden arkaya doğu çevirin ve bacaklarınızı esnek bırakın, ters tarafta yer alan kaslarınızı da çalıştırmak için yön değiştirmeyi unutmayın.
Her gün azar azar egzersiz yaptığınızda bile, işe yaradığını göreceksiniz: giderek hayalinizdeki vücuda sahip olacak ve bel çevrenizi incelteceksiniz.
İşte böyle, gördüğünüz gibi birkaç akıllı hareket ile vücudunuzu her koşulda çalıştırmak ve hayalinizdeki vücuda sahip olmak mümkün.

Kaynak : Domyos


Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s