Göğüs Kaslarının Vazgeçilmez Egzersizi: Şınav

Yaza fit girmek için herkes çalışmaya başladı, peki ya siz? Yazın sahilde sıkı bir vücutla dolaşmak için hala vaktiniz var, üstelik yapabileceğiniz egzersizler sınırsız! Bu yazımızda biz yalnızca şınav çekme barıyla nasıl harikalar yaratabileceğinize bakacağız. 3 farklı seviyede şınav videosunu ve egzersiz programını sizin için hazırladık.


Birinci Seviye: Diz Üstünde Şınav

Şınav çekme barıyla beraber yüzüstü konumda dizleriniz yerde yapacağınız bu egzersiz en basit şınavlardan biridir. Üstelik şınav çekme barı sayesinde bileklerinize binen yük azalır ve daha rahat hareket çekersiniz. Seviyeyi biraz daha artırmak için şınav barınızın denge altlığını da takabilirsiniz.

Set sayısı: 3

Set başı şınav sayısı: 20

Dinlenme: Her set arası 30 saniye nefes molası

Çalıştırdığı kas: triseps, göğüs ve karın kasları


İkinci Seviye: Parmak Ucunda Şınav

Bir önceki şınav tekniğinden biraz daha zorlayıcıdır. Vücudunuzun kaldırdığınız bölümü artar. Eğer daha da zorlaştırmak istiyorsanız şınav barınızın denge altlığını ekleyebilirsiniz.

Set sayısı: 3

Set başı şınav sayısı: 20

Dinlenme: Her set arası 30 saniye nefes molası

Çalıştırdığı kas: triseps, göğüs ve karın kasları


Üçüncü Seviye: Tek Barla Şınav Çekme

Yalnızca bir şınav barını kullanacağınız bu egzersizde kollarınız farklı seviyede çalışacağı için dengede durmanız zorlaşacak, bu da size daha güçlü bir kas yapılanmasını sağlayacaktır.

Set sayısı: 3

Set başı şınav sayısı: 20

Dinlenme: Her set arası 30 saniye nefes molası

Çalıştırdığı kas: triseps, göğüs ve karın kasları


Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s