Yürüyüş Günlüğüm’de Son Hafta

4. HAFTA

Artık hedefe ulaşmaya hazırsınız: Yürüyüş Günlüğüm’ü tamamlayın ve forma girin!

Bu hafta 60-80 dakikalık 3 egzersize hazırlanın!

marche rapide good 29

1. GÜN

DİNLENİN

Tempolu bir yürüyüş programına başlamak, formunuzu korumak veya forma girmek için en iyi yoldur.

2. GÜN60dk

60 DAKİKA TEMPOLU YÜRÜYÜŞ

İmkanınız varsa, kalçanızı ve baldırlarınızı çalıştırmak için bir merdivende 2 kez in/çık egzersizi yapın. Bu egzersizi, 2 dakika hızlı yürüyüş ve ardından 3 dakika uzun adım yürüyüşle bitirin.

marche_active_cocaz_good_3

3. GÜN

DİNLENİN

Yoksa tempolu yürüyüş bağımlısı mı oldunuz? Dinlenmek çok önemlidir, bunu unutmayın. Ayak masajı yaparak günü en iyi şekilde tamamlayın. Bir sonraki egzersiz için en iyi rahatlama yoludur.

60dk4. GÜN

NORMAL HIZINIZI SÜRDÜREREK 60 DAKİKA YÜRÜYÜŞ

Büyük gün geldi çattı! Gösterdiğiniz motivasyon ve kat ettiğiniz faydalı kilometreler için sizi tebrik ederiz. Bu programın son egzersizine doğru şekilde hazırlanmak için, istediğiniz ritimde 60 dakika boyunca serbest şekilde yürüyün. İsterseniz, daha önceki egzersizleri birleştirebilirsiniz. Ancak bu egzersizin amacı keyif almaktır.
Bu da önemli, değil mi?

newfeel marche sportive 4

5. GÜN

AKTİF DİNLENME

Olduğunuz yerde dururken, dizlerinizi teker teker havaya kaldırıp her bir harekette 2 dakika boyunca bekleyin. 1 dakika dinlenin. Bu egzersizi 3 kez tekrarlayın, kalça kaslarınız gelişecek!

girl aw16 pant sweat cap[8367569cc,8366966cc]tci_scene_a01

60dk1.day

6. GÜN

1 SAAT 20 DAKİKA

TEMPOLU YÜRÜYÜŞTE 10.000 ADIM

Hazır mısınız? Normal hızda 5 dakika aktif yürüyüş yaparak ısının, daha sonra tempolu yürüyüş ritmine çıkmak için hızınızı artırın. Saatte yaklaşık 6 kilometre hızla yürüyerek bu programının hedefine ulaşmalısınız: forma girmek için 1 aktif yürüyüş egzersizinde 10.000 adım! Muhteşemsiniz!

TEBRİKLER!

FORMA GİRMENİZ İÇİN ÖZEL OLARAK HAZIRLADIĞIMIZ EĞİTİM PROGRAMIMIZI BAŞARIYLA TAMAMLADINIZ. Ne düşünüyorsunuz? #yürüyüş günlüğüm etiketiyle  konuyla ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşabilir, ya da bu anketi doldurabilirsiniz!


2 thoughts on “Yürüyüş Günlüğüm’de Son Hafta

  1. programı okudum da, acaba benim yaptığım yanlış mı? bir haftadır iki günde bir 6700 metre tempolu yürüyorum. bu benim 57 dakikamı alıyor. açık havada asfalt, mucur, toprak karışık bir zeminde. bu iyi mi sizce?

    1. Merhaba Umut Bey,

      Yürüyüşte veya farklı bir sporda en önemli şey dinlenme aralarını atlamamaktır. İki günde bir yürüme iyi bir sıklıktır. Bunun dışında 57 dakikalık yürüyüşü kademeli olarak değil de bir anda yapmak size ağır gelmediyse, normal şartlarda bir sorun teşkil etmemesi gerekiyor.

      Tabii bunları bir sağlık sorununuz olmadığını varsayarak söyleyebiliriz, herhangi bir sağlık sorununuz varsa mutlaka doktorunuzun onayıyla hareket etmek gerekir.

      İyi yürüyüşler dileriz,

Bir Cevap Yazın