Göbek Eritme Hareketleri ile Yaza Hazır Olun

comfortplus_78[8352520,8352634]tci_scene_a01

Basit birkaç hareketi düzenli olarak yapmak göbekte biriken inatçı yağlardan kurtulmanızı sağlayabilir. Evde yapılabilecek birkaç egzersiz hareketi ve yağları yakmaya yarayan bazı yiyecek destekleri ile düz bir karına sahip olabilirsiniz.

Fit ve sağlıklı bir vücuda sahip olabilmek herkesin hayalidir. Tüm vücudun dengeli olarak forma girmesi herkesi cezbeder; ancak vücudun bazı bölgeleri, diğer yerlere göre daha geç sıkılaşabilir. Örneğin; göbek yağları çoğu kişinin çözüm bulamadığı problemler arasında yer alır. Bu sebeple bölgesel egzersiz hareketlerini uygulayarak vücudunuzu şekle sokabilirsiniz.

Göbek Eritme Egzersizleri ile Bölgesel Zayıflama

Bölgesel zayıflama, vücudun ayrı ayrı bölgeleri için geliştirilen egzersiz hareketlerinin uygulanması ile o bölgede yakılan yağları ifade eder. Kalça, basen ve göbek bölgesi genellikle o bölgelerdeki kasların daha az çalıştırılabilmesi sebebiyle yağların depolanmasına uygundur. Bu problemi çözebilmek için genel kardiyo hareketlerinin yanında bölgesel sıkılaştırma hareketleri de yapmak gerekir. Unutulmaması gereken en önemli konu da bu hareketleri tarife uygun ve düzenli yapmanın zorunluluğudur. Ancak o şekilde göbek bölgesindeki yağlarınızdan kurtulabilirsiniz.

Göbek eritebilmek için en bilinen egzersiz mekik çekmektir. Bu egzersizi günde 15 x 3 set şeklinde yapabilirsiniz. Eğer zamanınız var ve kısa sürede etki almak istiyorsanız sabah ve akşam iki kez tekrar edebilirsiniz. Ancak unutmamanız gerekir ki her gün aynı egzersizi tekrarlamak vücutta bir alışkanlık olacağından 1 gün çekilen mekikten sonra ertesi gün alternatif bir egzersiz yapılmalıdır ve mekik çekilen günlerde mekik sayısı yavaş yavaş artırılmalıdır.

Alternatif egzersiz: Denge tahtasında dengede kalma! Vücudunuzun ne kadar zorlandığını görünce şaşıracaksınız. Üstelik bu egzersiz karın bölgesi için ideal.

Göbek Eritebilmek için Kardiyo Egzersizleri Şart

Kalp atışının yükseldiği, nefes alış verişinin hızlandığı egzersizler kardiyo egzersizleri olarak bilinir. Yüzme, yürüyüş, koşu ve bisiklet kardiyo egzersizleridir. Yağ yakımının başlayabilmesi için tüm vücudu ısıtmak gerekir. Bu da bahsi geçen egzersizlerden biri ile olur. Yağ yakmaya başlamak için 40 – 45 dakika boyunca kardiyo egzersizlerinden birini yapmalısınız. Daha sonra bölgesel zayıflama için ve kas yapma için gereken egzersizleri uygulayabilirsiniz. 45 dakikalık tempolu bir yürüyüşün ardından sırt üstü yere uzanıp ayaklarınız birbirine bitişik şekilde bacaklarınızı, vücudunuz L şeklini alacak şekilde yukarı kaldırıp indirebilirsiniz. Hareketi günde 15 kez tekrar ederek göbeğin alt bölümünü çalıştırabilirsiniz.

Tüm bu hareketleri düzenli yapmanız ve metabolizmayı harekete geçiren yiyecekleri hayatınıza sokmanız gerekir. Salatalık, domates suyu, greyfurt gibi yiyecekler göbek bölgesi yağlarını yakmanızda etkili olur. Göbek eritme hareketlerini evinizde uygulayabileceğiniz spor aletleri için Decathlon’u ziyaret edebilirsiniz.

 

 


Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s