Fitness’ta En Etkili Bölgesel Hareketler

Kış boyu montların arkasında sakladığımız fazla kilolarımız, tişörtlerimizi giymeye başladığımız bu günlerde kendisini hatırlatmaya başladı. Önümüzdeki birkaç aylık süreci planlı bir spor ve beslenme programı ile değerlendirirseniz fazla kilolarınızı kontrol altına alabilirsiniz.

Spor hayatın bir parçası ancak yoğun hayat temposunda spora ayıracak vaktiniz yoksa da evinizde yapabileceğiniz birkaç etkili egzersiz mevcut.

Bacak ve Kalça Bölgesi

Static Lunge


static.gif

Bacak ve kalça kaslarını çalıştırmada en etkili egzersiz static lunge hareketidir. Bu hareketle kalça, baldır, üst bacak ve diz kiriş kaslarınızı çalıştırabilirsiniz. Lunge hareketini ileri-geri setler halinde yapabilirsiniz.

İleriye doğru bir adım atın. Ön diziniz sabit kalacak şekilde arka dizinizi aşağı indirin. Arka diziniz kesinlikle yere değmemeli ve ön diziniz parmak ucunu geçmemeli. Öndeki ayak topuğundan kendinizi iterek başlangıç pozisyonuna geçin. 


Kalça kaslarınız için ekstra olarak squat da ekleyebilirsiniz.

Karın Bölgesi

Mountain Climber


Mountain Climber.gif

Genellikle karın bölgesindeki yağlanma alt karında oluşmaktadır ve bu bölgeyi çalıştıran ender hareketlerden birisi mountain climberdır.

Karın bölgesindeki yağları yakmak için tek çeşit egzersiz yapmak yeterli olmadığından ek olarak şınav çekmenizi de tavsiye ederiz. Şınav karın, sırt ve göğüs kasları kadar arka kol kasları için de çok etkili bir egzersiz olduğundan tüm bu bölgelerinizi aynı anda çalıştırmış olacaksınız. Mountain Climber’ e ek olarak da 30 sn boyunca plank yaparak egzersizinizin etkisini arttırabilirsiniz.


Göğüs ve Kol Bölgesi

Dips Steps

dips step.gif

“Tuzluk” dediğimiz arka kol sarkmaları hepimizin korkulu rüyası. Neyse ki bu sarkmalara da etkili bir çözüm var: dips steps. Dips steps egzersini bir sandalye yardımıyla da yapabilirsiniz.

Bu egzersizdeki püf nokta kollarınızdan güç almanızdır. Diğer kaslarınızı kullandığınızda egzersizin bir işlevi kalmayacaktır.


Push-up(Şınav)

Push-up.gifHem göğüs hem kol hem de karın kaslarınızda etkili hareket olan diz üstü şınav normal şınavda zorlananlar için ideal.

Yine bu egzersizde de kendinizi yerden kaldırmak için göğüs ve kollarınızdan güç almalısınız.


Bu egzersizler kişisel antrenman ve ağırlıklarla birlikte yapıldığında uzun vadede hayalinizdeki fit görünüme ulaşmanıza yardımcı olacaktır.


ccca7ekme-kayc4b1scca7c4b1Evinizde daha fazla egzersiz hareketi yapmak isterseniz çekme kayışı size yardımcı olacaktır.

Ürünümüzü incelemek ve daha fazla bilgi almak için online satış mağazamızı ziyaret edebilirsiniz.


Spor dolu günler !


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s