Bu hafta günlük 55-60 dakika sürecek olan kısa aktivitelerle, yürüyüşün vücudunuza olan etkilerinden yararlanın ve sporun tadını çıkarın!


 

PAZARTESİ

55 DAKİKA YÜRÜYÜŞ

n2

Yürüyüş hızınızı belirlediniz, şimdi harekete geçme zamanı. Kendi temponuzda belirlediğiniz 55 dakikalık bir antreman yapın, #yürüyüşgünlüğüm etiketiyle bizimle paylaşmayı unutmayın!


 

SALI

55 DAKİKA YÜRÜYÜŞ

pan

Başlamadan önce yine birkaç ısınma hareketiyle mutlaka ayak bileklerinizi, omuzlarınızı ve kalçanızı yürüyüşe hazırlayın. Temel yürüyüş hareketi için yere tamamen ve sağlam bastığınızdan emin olun.


ÇARŞAMBA

Bugün dinlenerek kendinizi yarınki programa hazırlayın! Herkesin spor yapmak için bir sebebi vardır, sizin sebebinizin ne olduğunu düşünün ve motivasyonunuzu yüksek tutmaya çalışın.

 


PERŞEMBE

55 DAKİKA YÜRÜYÜŞ

yür

Doğal yürüyüş hızınızla 5 dakikalık bir ısınma sonrasında, yoğun tempoda; her birinin sonunda 30 saniye mola vererek 2 dakikadan oluşan 8 tekrar yapın. 30 dakika süren bu tekrarların sonunda artık dinlenebilirsiniz.

Stresten uzaklaşmak için harika bir aktivite: Yürüyüş! yazımızı okuyarak yaptığınız sporun vücudunuza etkilerini keşfedin.


CUMA

Yürüyüş, kan dolaşımını arttırmak ve bacaklardaki ağırlığı azaltmak için harika bir spordur, daha güçlü bacaklara sahip olmayı ister misiniz?

Sizin için hazırladığımız ‘Daha Sağlıklı Bacaklar İçin Yapılması Gereken Egzersizler‘ yazımıza göz atın! 🙂


CUMARTESİ/PAZAR

45 DAKİKA YÜRÜYÜŞ

2 dakikalık ısınma sonrasında, normal tempoda 45 dakika boyunca yürüyün.

Sağlığınız en önemlisi! Yürüyüş sonrasında soğuma hareketlerinizi yapmayı unutmayın ve haftasonu ayaklarınıza bakım yaparak kendinizi ödüllendirin!

Gelişmelerden haberdar olmak için Facebook etkinliğimize katılın: http://bit.ly/yuruyusgunlugum

ye

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.