Enerjik Hissetmek İçin 5 İpucu!

Cildimiz, hiçbir zaman çıkarmadığımız kıyafetimizdir. Bu güzel kıyafet içinde mutlu hissetmek için öncelikle vücudunuzu olduğu gibi kabul edip,  küçük kusurlarını da görmezden gelmelisiniz!

Cildinizin daha canlı görünmesini ve daha sağlıklı olmasını sağlamak sizin elinizde.
Kendi cildiniz içinde daha iyi hissedebilmeniz için, işte size; daha iyi hissetmek ve daha sağlıklı bir vücuda sahip olmak için her gün uygulayabileceğiniz 5 sağlık ve spor tavsiyesi!


Her gün stretching yapın!

Kaslarımızı güne hazırlamak ve duruşumuzu iyileştirmek için harika bir başlangıç olmasına rağmen; sabahları stretching yapmayı unuturuz.

sport_china_good_34
Günün her saatinde,  3 dakikanızı ayırarak yapabileceğiniz bu egzersizlerle, vücudunuzu yeni güne hazırlayın! Sabah uyanır uyanmaz stretching yapmak zor gibi görünse de, üstesinden gelebileceğinizden eminiz! 🙂

Sırtınızı Rahatlatın
Yatağınızda uzanın veya ayağa kalkın. Bacaklarınız ve ayaklarınız dümdüz vaziyetteyken kollarınızı başınızın üzerine doğru gerin.

Pilates Bandı Yardımıyla Arka Bacak Kaslarınızı Çalıştırın
Yoga matınıza oturun ve iki bacağınızı da açarak düz tutun.
Pilates bandınızı sağ ayağınızdan geçirin.
Sakince nefes alın, nefes verin ve bandı kendinize doğru çekerek bacağınızı yukarıya kaldırın.
30 saniyeden 1 dakikaya kadar bekleyip, diğer bacağınızla da aynı egzersizi uygulayın.
Egzersiz boyunca sırtınızı düz tuttuğunuzdan emin olun.

Basen Kaslarınızı Çalıştırın
Ayağa kalkın ve ayağınızı tutup, topuğunuzu kalçanıza değdirin.
Kalçanızı öne doğru hareket ettirin ve dizlerinizden kalçanıza kadar gerginliği hissedin.
Aynı hareketi diğer ayağınızı kullanarak 30 saniyeden 1 dakikaya kadar  tekrarlayın.
Egzersiz boyunca vücudunuza nazik davranın. Sırtınızı düz tuttuğunuzdan emin olun ve kendinizi zorlamayın.


İnce Bir Bel İçin Egzersizler

Fit görünen, ince bir bele sahip olmanın sadece hayalini kurmakla yetinmeyin! Başlamadan önce size bir yardım eli gibi uzanarak, egzersizlerinizi daha eğlenceli hâle getirecek; pilates topu edinmenizi öneririz.
fitness hareketleri

Bu büyük, patlamayan jimnastik topunu kullanarak; abdominal kaslarınızı geliştirebilir, bedeninize daha dik bir duruş sağlayabilir ve sırt ağrılarınızı dindirebilirsiniz.

Fitball ile yapabileceğiniz onlarca egzersiz var! Bu kez sadece ince bir bel için yapabileceğiniz egzersizlerden bahsedeceğiz. Daha fazla çalışmak isterseniz, “Pilates Sayesinde Evde Spor Yapmanın Keyfine Varın!” yazımızı inceleyebilirsiniz.

Belinizi Güçlendirin
Pilates topu ile karın kaslarını çalıştıran egzersiz hareketi sayesinde kendinizi daha enerjik hissedin!

İki elinizi ileri doğru gererek, jimnastik topunuzu başınızın üzerine kaldırın.
Kalçanızı sağa ve sola doğru eğin ve kollarınızı düz tuttuğunuzdan emin olun.
Aynı hareketi sağa ve sola olmak üzere, 15 veya 30 defa tekrarlayabilirsiniz.

Unutmayın; göğsünüzü değil, topu hareket ettirin.


Aç Karnına Limon Suyu İçin!

Ebeveyn olmanız, öğrenci olmanız, genç veya yaşınızın ilerlemiş olması fark etmez;
güne nasıl başladığınız önemlidir!

Yarım limon suyu eklediğiniz bir bardak ılık su içerek güne başlayın. Bağışıklık sisteminizi güçlendirecek, PH dengenizi korumanıza yardımcı olacak ve kilo vermenize yardımcı olacaktır. Limon suyunun sayısız iyi özelliğinden faydalanıp, toksinleri vücudunuzdan uzaklaştırın.


Göz Açıp Kapayıncaya Kadar Kısa Bir Sürede, Kıvrımlarınızı Artırın!

Daha fit bir görünüme sahip olmak için; elastan ve poliamit kumaştan üretilen Shape Booster Fitness Taytı ile vücudunuzu şekillendirerek daha iyi hissedin! Düz bir karın görüntüsü sağlayan Shape+ tayt, midenizi de rahatsız etmez.


Düz Bir Karın İçin Egzersizler

Düz bir karın görüntüsüne sahip olmayı düşlüyorsanız, bu; karın incelten egzersizi denemenizi öneririz!

Oturarak veya ayakta, nefes alın ve nefes verin.
Karnınızı içinize çekin ve kendinize 1’den 10’a kadar ölçek belirleyin. Karnınızı içinize çektiğiniz seviye 10 üzerinden, 1 olmalı.
Bırakın, rahatlayın ve aynı hareketi bu kez seviyeyi 5’e çekerek tekrarlayın.
Tekrar bırakın ve aynı egzersizi bu kez seviyeyi 3’e çekerek tekrarlayın.
Egzersiz süresini kendiniz belirleyin, nefesinizi zorlayana kadar devam etmeye çalışın.
İstediğiniz zaman, istediğiniz yerde; yapabildiğiniz kadar yapın.
Zamanla vücudunuz alışacak ve günde bir kez yaptığınız egzersizi ikiye veya üçe tamamlayabileceksiniz.

Daha etkili olması için Pilates yapmayı deneyin. Karın ve sırt kaslarınızı bolca çalıştıracaksınız. 🙂


Şimdi kendinizi daha fit hissetmenize yardımcı olacak birkaç tüyo edindiniz! Spor yaparken vücudunuz endorfin, yani mutluluk hormonu salgılar ve bu da hayattan zevk almanızı sağlar.
Unutmayın, spor yapmak harika bir vücuda sahip olmayı başarmanın anahtarıdır!

Hemen harekete geç! 



One thought on “Enerjik Hissetmek İçin 5 İpucu!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s