Mini stepper ekipmanıyla formda kalabileceğinizi biliyor muydunuz? Her zaman spor salonuna gidecek vaktiniz olmayabilir, hatta belki de spor salonuna gitmeyi sevmiyor olabilirsiniz. Ama bu sizi spor yapmaktan alıkoymamalı ♥ Evde spor yaparak formunuzu koruyabilirsiniz!

Formda Kalmak İçin Adım Atın

Formda kalmak için mutlaka dışarı çıkıp spor yapmanıza gerek yok! Evde olduğunuz süreçte de hareket halinde olarak spor aktivitenizi yapabilirsiniz. Step yapmak hem evde hem spor salonunda yapabileceğiniz bir spordur. Sadece adım atarak vücudunuzun farklı bölgelerini çalıştırmanızı sağlar. Step sayesinde kardiyovasküler sisteminizi çalıştırarak dayanıklı bir vücuda sahip olabilirsiniz. Bu antrenmanlar sayesinde nefesiniz de düzene girer.

Mini Stepper ile Neler Yapabilirsiniz?

Mini stepper küçük görünebilir ama tüm kaslarınızı çalıştırmanızda büyük etkisi varıdr. Standart bir çalışmanın aksine mini stepper sizin sadece kilo veme ve kardiyo antrenman yapmanızı sağlamaz, aynı zamanda alt gövdenizi çalıştırmanızı da sağlar. Bu şekilde minik boyutlu bir kahraman haline gelebilir. Merdiven çıkar gibi yaparak bu aleti kolayca kullanabilirsiniz. Bacak ve popo kaslarınızı çalıştırarak fit bir görünüme kavuşabilirsiniz. Kullanımı gerçekten de çok kolay olan mini stepper aleti ile yapmanız gereken tek hareket merdiven çıkmak; ama hayali bir merdiven 🙂

Kullanmak istediğiniz forma göre 2 farklı stepper seçebilirsiniz. Birisi Stepper MS500. İpli yapısı sayesinde kollarınızı ve ayaklarınızı aynı anda çalıştırmanızı sağlar, ürünün detaylı bilgileri için Stepper MS500 ürün sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Diğer ise Stepper MS100; az yer kaplayan yapısı sayesinde kolay kullanılır. Stepper MS500’den farkı ipsiz oluşudur. Burada dengede durarak adımlarınızı atmanız gerekir. Ürünü incelemek için Stepper MS100 ürün sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Tüm step ürünlerini incelemek için de sizi Step Aletleri sayfamıza bekleriz :).

Mini stepperlarda aşağıdaki göstergeler bulunmaktadır.

  • geçen zaman
  • yakılan kalori
  • dakikada atılan adım sayısı
  • toplam adım sayısı

Mini Stepper Antrenmanları

Stepper ile yapılacak antrenmanlara 3-5 dakikalık ısınma turları ile başlanmalıdır. Her antrenmana ısınarak başlamanız gerekir, ve antrenmanlarınızı yine soğuma Antrenmanlarınıza ısınmadan başlarsanız çabuk yorulursunuz ve enerjinizi doğru kullanmadan antrenman tamamlamış olursunuz. Bu yüzden kalp hızınızı ısınma hareketleriyle yavaş yavaş dayanıklılaştırın.

Her gün antrenman yapıyorsanız 10 dakikalık, haftada 2-3 kere antrenman yapıyorsanız 20 – 30 dakikalık, haftada 1-2 kere antrenman yapıyorsanız 60 dakikalık antrenmanlar yapın. Başlangıç seviyesinde antrenman yapanlar için, antrenman yoğunluğu ve süresi seviyelerine uygun ve gelişmelerine olanak tanıyacak şekilde en verimli ve en güvenli sürede ayarlanmalıdır.

Her stepper antrenmanının başında ve sonunda esneme hareketleri yapın. Antrenmandan önce yapacağınız esneme hareketleri, kaslarınızın zedelenmesini ve yaralanmasını önler. Antrenmandan sonra ise kaslarınızı rahatlatarak ağrı oluşmasını engeller. Yavaş ve yumuşak hareketlerle, her harekette 30 – 60 saniye kalarak esneyin.

Evde kendiniz spor yaparken herhangi bir sağlık probleminiz olsun olmasın çok dikkatli olmanız gerektiğini unutmayın! Sağlık probleminiz varsa mutlaka doktorunuzla iletişimde olarak spor yapmanız gerektiğini de hatırlatmak isteriz.

 

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.