AB Wheel ile yapacağınız antrenmanlar karın çevrenizin hızlı ve sağlıklı kaslanmasına yardımcı olacaktır. Bu yazımızda sizlere AB Wheel ürünü ile yapabileceğiniz bir kaç egzersizi videolar ile anlatmaya çalıştık:)

Önemli noktalar:

AB Wheel ile egzersiz yaparken sırtınızın düz durduğundan emin olun. Bunu kontrol etmek için de omurlarınızın düzgün hizalanmasını sağlayacak bir nokta belirleyin. Aynı zamanda eklemlerinizin zorlanmaması için dönüş hareketlerinizde dikkatli olun ve karın kaslarınızı sıkı tutmaya özen gösterin.

Basen Hareketleri

  • Zorluk: seviye 2
  • Çalışılan kaslar: karın kasları, omuzlar ve triceps
  • Egzersizin yaparken: İki baldırınızı AB WHeel’in üzerine yaslayın.Bacaklarınız gergin, sırtınız düz dursun. Kollarınız göğüs boyunca gergin dursun. Basen ve vücudunuzu öne doğru iterek kendinizi yuvarlayın. Yavaşça başlangıç konumunuza geri dönün. Vücudunuzu gergin ve sıkı tutmaya çalışın.
  • Nefes düzeni: Baseninizi öne doğru iterken nefes alın ve geri dönüş hareketinde nefes verin.
  • Tekrar sayısı : Her seri arasında 30 saniye dinlenme süreci vererek 30 saniyelik 3 ya da 5 set yapmanız önerilir.

Karın Kaslarını Güçlendirme Hareketleri

  • Zorluk : seviye 3
  • Çalışılan kaslar : karın kasları, omuzlar ve triceps
  • Egzersizin yaparken: AB wheel’i önünüze koyarak yüzüstü uzanır şekilde durun. Dizleriniz matın üzerinde olsun (dizlerinize vereceğiniz ağırlıktan ötürü yumuşak bir zeminde olmaları önemlidir). AB Wheel ile öne arkaya hareketlerinizi yapmaya başlayın.
  • Nefes düzeni: vücudunuzu öne doğru ittiğinizde nefes alın ve geri dönüş hareketinde nefes verin.
  • Tekrar sayısı : Her seri arasında 30 saniye dinlenme süreci vererek 30 saniyelik 3 ya da 5 set yapmanız önerilir.

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.