Hangi spor dalıyla uğraşırsak uğraşalım bilinçli ve tedbirli ilerlememiz spor hayatımız ve genel olarak yaşam kalitemiz için oldukça önemlidir. Spor farketmeksizin dedik, aynı zamanda ekipman da farketmeksizin diyerek tamamlamak yerinde olacaktır. Ek olarak; en basit bir direnç bandından, en teknik spor ekipmanına kadar tüm spor ekipmanlarını bilinçli bir şekilde kullanmamız spordan elde edeceğimiz kazanımları artırırken, alacağımız keyfi de katlayacaktır.

Bu içeriğimizde etkili şınav ve cross training antrenmanlarının vazgeçilmezi olan push up şınav barını takım arkadaşımız Ezgi senin için anlattı.

Video egzersizine geçmeden önce ürünümüz hakkında temel birtakım bilgileri vermek iyi olacaktır. Push up şınav barı ile şınav ve diğer egzersizlerin sırasında öncelikle amaçlanan bilek ağrısı çekmeden antrenmanı gerçekleştirmendir. Ergonomik tutma yerleri sayesinde acı çekmeden, zorlamadan sınırlarını zorlayabilirsin.

İster dar, ister geniş şekilde çekilen tüm şınav ve vücut gelştirme hareketlerinde rahatlıkla kullanılabilir. Kaymaz kısımları sayesinde hareket sırasında barın zeminde kayması ya da elinin barda kayması söz konusu olmaz. Böylelikle antrenmanını kesintiye uğramadan gerçekleştirebilirsin.

Push up barımız, şınav ya da farklı bir cross training antrenmanı sırasında ellerin konumunu yükselttiği için hareketin büyüklüğü artar. Bazı sporcular için daha fazla gerilme sağladığı için göğüs kaslarının daha fazla çalışmasına olanak sağlar. Fakat yaralanma riskine dikkat ederek hareket genişliğini fazla artırmamak çok önemlidir.

İstersen şimdi mikrofonu ve kamerayı Ezgi’ye çevirelim ve etkili bir şınav antrenmanı için kolları sıvayalım!

Soğuk havalarda yapılabilecek indoor antrenman önerilerimizi okumak istersen buraya tıklayabilirsin!

Sağlıkla ve sporla kal!