Şundan emin olabilirsin: motivasyonu bulmak çoğu zaman kolaydır, ama zaman içinde kaybetmemek çok daha zordur! Evdeki kardiyo antrenmanlarına süreklilik katabilmen için işte birkaç ipucu.

1. İPUCU: ANTRENÖRLERİN DERS VİDEOLARINI İZLE

Karşımızda özel bir antrenör olunca motivasyonumuzun çok daha sağlam kaldığını herkes bilir. Birçok antrenör grup dersi videoları yayınlıyor. DECATHLON E-club uygulaması veya internet sitesi üzerinden de pek çok ders ve egzersize ulaşabilirsin.

DECATHLON E-Club günlük programlar sunuyor. Sadece fitness değil, kondisyon bisikleti, ağırlık antrenmanı, dans, jimnastik, pilates ve yoga da programa dahil… İlgini çeken aktiviteyi seç, vaktinde giriş yap ve kendi oturma odanda doğruca canlı bir derse katıl! Üstelik ders tekrarlarını da bulabilirsin.

evde antrenman

2. İPUCU: GELİŞİMİNİ UYGULAMA ÜZERİNDEN İZLE

Hiçbir şey seni gelişimini ve ne kadar yol aldığını görmek kadar motive edemez! Sana yardımcı olmak için Domyos fitness ekipmanları E-Connected uygulaması ile uyumlu hale getirildi. Tamamen ücretsiz olan bu uygulamaya koşu bandını, kondisyon bisikletini veya eliptik bisikletini bağlayabilirsin. 

Her hafta bir hedef belirle: yakılacak kalori, egzersiz süresi veya kat edilen mesafe… E-Connected uygulaması gelişimini analiz etmene yardımcı olacak. İstatistiklerini gün, hafta veya yıl bazında takip edebilirsin. Uygulama ayrıca hayatını kolaylaştırmak için sen telefonunda güzel bir filmin veya favori şarkının tadını çıkarırken ekipmanını otomatik olarak ayarlar. Bırakın seni hedefine biz götürelim! 😉

E-Connected uygulamasını iOS App Store veya Android Play Store’dan indirebilirsin.

evde antrenman

3. İPUCU: KENDİ KARDİYO FİTNESS RUTİNİNİ OLUŞTUR

Başlar başlamaz günlük veya haftalık bir düzen oluşturmak için elinden geleni yapmaya çalış. Hedef: egzersize ayıracağın zamanı kesin olarak belirle. Bunu sıkıcı bir iş olarak düşünme: Kendine göre en uygun zamanı seç. Örneğin evdeki öğle arandan faydalanıp kardiyo egzersizi yapabilir, ya da bebeğin uyurken kondisyon bisikletinde biraz ter atabilirsin.

Egzersizleri günlük hayatın akışına ne kadar iyi dahil edersen motivasyonunu korumak o kadar kolay olur. Her egzersizin içeriğini ve uzunluğunu formuna, hedeflerine ve vaktine göre ayarlayabilirsin. İyi bir antrenmanın bir saat sürmesi şart değil; on dakika bile yeterli gelebilir.

Esas olan kardiyo egzersizlerini zamana yayıp sürekli hale getirmek. Bir kez alışkanlık kazanınca hedeflerine mutlaka ulaşacaksın!

evde antrenman

4. İPUCU: YARARLI BİR ŞEY YAPTIĞINI ASLA UNUTMA!

İşte kanıtlanmış bir gerçek: Spor, özellikle de düzenli fiziksel aktivite sağlığa iyi gelir! Kalbin çalışır, dayanıklılığın artar. Artık merdiven çıkarken nefes nefese kalmayacak, yürürken yorulup hız kesmeyeceksin. Günlük hayatında kendini iyi hissedeceksin.

Gerçek motivasyon kaynağını unutma. Amacın ister formunu korumak, ister zayıflamak, rahatlamak, ister sadece kendini iyi hissetmek olsun; hedefe odaklanmak her zaman kararlılığını artırır. Bir kez başlayınca gerisi de gelecek!

Tüm sportif ihtiyaçların için mağazalarımıza gelebilir ya da decathlon.com.tr‘yi ziyaret edebilirsin!

Kondisyon bisikletini doğru ve verimli kullanmaya dair yazımız için hemen buraya tıkla!

Sağlıkla ve sporla kal!